Toti stim ca daca ni se strica telefonul trebuie sa il trimitem in service, sau sa mergem cu el in service, unde il vom lasa un anumit interval de timp pentru a-l ridica ulterior dupa ce e reparat. De aceea majoritatea avem telefoane de rezerva acasa pe care le folosim pentru a ne putea desfasura activitatile zilnice in continuare in lipsa telefonului principal.
Pentru multi insa a se desparti de telefon pentru o perioada mai scurta sau mai lunga de timp nu reprezinta o optiune viabila. In cazul in care insa acesta se strica si necesita de exemplu inlocuire display iphone 8 aceasta despartire pare inevitabila. Exista insa o alternative: chemarea unei personae specializate la tine acasa. Si atunci, care este cea mai buna optiune? Sa ne reparam telefonul la service sau acasa? In randurile de mai jos veti regasi avantajele si dezavantajelor ambelor optiuni pentru a o putea alege pe cea care vi se potriveste.
Optiunea de a chema o persoana la domiciliu este cu siguranta mai comoda si mai lipsita de efort din partea dumneavoastra decat cea de a merge intr-un service sau de a trimite telefonul in reparatie prin curier, mai ales daca aveti un program incarcat si nevoie urgenta de el.
O operatiune simpla precum o inlocuire display iphone 8 va va rapi doar cateva zeci de minute din timpul dumneavoastra. De asemenea, aceasta optiune poate fi avantajoasa in cazul in care va aflati la birou si aveti o zi incarcata in care nu va puteti face timp si pentru rezolvarea acestei sarcini.
Dezavantajul acestei optiuni ar fi faptul ca este posibil sa nu dispuneti de spatiul unde persoana in cauza sa efectueze reparatia (e.g. locuinta comuna in care nu aveti permisiunea co-locatarilor de a chema personae straine, cladiri de birouri in care nu se accepta accesul tertilor din motive de Securitate si protectia datelor, etc).
Cu toate acestea, daca va aflati la cafenea sau orice alt loc public unde persoana chemata isi poate desfasura activitatea, vi se poate repara telefonul chiar si acolo (nu chiar toate spatiile publice sunt insa optiuni viabile)
Un alt avantaj il reprezinta faptul ca prin chemarea cuiva la domiciliu nu mai sunteti nevoit sa parasiti locuinta in cazul in care acest lucru este dificil din cauza conditiilor meteo sau a prezentei in incinta a persoanelor ce se afla in grija dumneavoastra si trebuiesc supravegheate permanent (ca de pilda copii, persoane in etate sau persoane cu dizabilitati).
Astfel nu trebuie sa le lasati nesupravegheate pentru a merge personal la service sau sa gasiti un inlocuitor pentru a-i supraveghea cat timp sunteti plecat/plecata.
De asemenea, daca prezenta dumneavoastra la birou este impetuos necesara sau aveti un program incarcat ce nu va permite deplasarea la un service aceasta varianta v-ar permite continuarea zilei de lucru fara a lasa sarcini nerezolvate in ziua respectiva, nici a va neglija nevoia de a repara telefonul, mai ales in cazul in care aveti un orar de lucru ce nu va permite ajungerea la service in timp util.
In concluzie, cu exceptia unor mici impedimente logistice, optiunea la domiciliu este de departe mai avantajoasa.