Cum sa faci un teaser bun – cu exemple?

Cum sa faci un teaser bun – cu exemple?

0 Shares
0
0
0

Cum sa faci un teaser bun – cu exemple?Indiferent ca este vorba despre un teaser videochat sau un alt tip de teaser, ar trebui sa stii cum sa te ocupi de tot astfel incat lucrurile sa iasa perfect.

Iata ghidul meu pas cu pas pentru crearea unui videoclip teaser eficient. Aceasta nu este singura modalitate de a face acest lucru si nu exista reguli clare si rapide. Dar acesta este un plan bun pe care il puteti rula.

Pasul unu – Scrieti un script. Ceea ce este important este ca atinge subiectul la indemana, dar si ca ridica curiozitati sau pune oamenii pe ganduri deci pe asta trebuie sa te bazezi. Trebuie sa fie interesant, poate chiar distractiv, astfel incat audienta sa fie inca treaza la sfarsit. Si nu ar trebui sa tina multa vreme; este doar teaser pentru evenimentul principal. La sfarsitul videoclipului, trebuie ca utilizatorul sa vrea sa vada mai multe.

Pasul al doilea – Alegeti un purtator de cuvant. Vrei ca cineva sa fie purtatorul de cuvant si acesta este cel mai important lucru la care te gandesti cand vine vorba despre teaserul tau? Poate un personaj de desene animate sau chiar un animal. O fata foarte draguta intr-o uniforma Storm Trooper va face asta. Orice combinatie de doua caracteristici aparent contradictorii atrage atentia. O celebritate ar fi buna, daca ai putea obtine una.

Bineinteles, acel purtator de cuvant ai putea fi tu. Dar ar trebui sa te ocupi de vestimentatie si de dictie daca vrei sa faci o treaba buna. Daca tot ce vrei este sa vorbesti in videoclipul tau iti recomandam sa te mai gandesti la acest aspect.

Pasul al treilea – amestecati mediile. Acest lucru nu este cu siguranta o necesitate, dar daca puteti arunca niste poze de produs sau alte imagini sau desene animate, puteti face lucrurile si mai interesante. Asigurati-va ca mediile mixte va imbunatatesc mesajul si va intaresc obiectivul principal.

Iti recomandam sa nu faci teaserul nici prea lung nici prea scurt si sa faci totul pentru a impresiona din primele secunde.

Daca ti-ai pierdut auditoriul inca de la inceput nu ai nicio sansa sa ajungi pana la final si scopul tau chiar nu va fi indeplinit. In plus, vei face o investitie care nu merita si prin urmare va fi cazul sa reinvestesti o suma considerabila de bani in plus pentru a face cel mai frumos videoclip din nou astfel incat sa prinzi la public.

Dupa ce ai facut teaserul mai conteaza si mediile in care il publici.

Mediul in care distribui informatia este foarte important si in cazul in care nu te ocupi cum trebuie de treaba asta ai o foarte mare sansa ca teaserul tau sa nu fie vazut de cine trebuie si daca acest lucru se intampla vei descoperi din nou ca a fost facut in zadar.

Scopul producatorului de teasere de cele mai multe ori nu este acela de a iti oferi si mediul de promovare si prin urmare asta intra in mod exclusiv in responsabilitatea ta. Noi iti recomandam sa analizezi cu atentie.

0 Shares