Operaţiile repetabile si documentabile de care are nevoie orice optimizarea SEO, precum sunt:
• Analiza cuvintelor cheie, prioritizarea acestora in functie de volumul de cautari si modelarea continutului in funcţie de ele.
• Analiza concurentei si preluarea punctelor forte in variante imbunatatite.
• Rezolvarea problemelor de ordin tehnic, cum sunt site-urile Flash, cele cu conţinut neindexabil sau greu indexabil, cele cu efecte sofisticate Javascript, site-uri ascunse în spatele autentificării etc.
Partea creativa si riscanta contine tehnicile care provin de la idei ingenioase si originale, adaptate excelent situatiei site-ului optimizat. Iata cateva exemple:
• Sacrificarea unor factori de poziţionare în favoarea altora, cu riscul de a cobori in paginile cu rezultatele cautarii, dar si posibilitatea de a urca foarte mult.
• Manipularea cu maiestrie a cifrelor, abordarea nefiind doar matematica, ci si vizionara.
• Obtinerea unor concluzii si luarea unor decizii in baza datelor publice sau private colectate din mai mult surse.
Cel mai des in optimizare seo Brasov este vorba de un echilibru si un compromis intre pornirile instinctive si cele dobandite. Gestionarea resurselor si prioritizarea eforturilor sunt de urmarit. In final trebuie sa se obtina un trafic mai mare, si mai
Depinde de scopul final urmarit, pentru ca, de exemplu, daca se doreste un trafic mai mare, atunci acesta va fi cautat, daca se doreste profit, atunci se va incerca sa se obtina profitul, daca se urmareste cresterea bazei de clienti, atunci se va urmari acest aspect. Si se poate continua cu: popularitate, notorietate, numar de fani, implicare sociala, etc.
In acelasi timp, unul dintre cele mai interesante aspecte din promovarea site-urilor web in motoarele de cautare este faptul ca trebuie sa fii mereu în stare de alerta, pentru ca concurenta nu doarme, ceea ce inseamna ca eforturile SEO nu se termina niciodata.
Adica este destul de greu de spus am terminat, site-ul este optimizat, pentru ca optimizarea nu se termina niciodata. Mereu trebuie continuate strategiile de optimizare, trebuie calibrate strategiile de promovare in funcţie de evoluţia concurentilor, etc.
Dar daca esti deja pe primul loc in oricare motoare de cautare, atunci iti poti extinde cuvintele cheie pentru a acoperi si alte piete. Se poate lucra la optimizarea conversiilor vizitelor.
In concluzie, SEO mareste calitatea unui site.
In pofida tuturor statisticilor si a modelelor de optimizare existente, doar clientul este stapanul site-ului sau, deci decide ce e mai bine pentru progresul acestuia in motoarele de cautare.
Dacă site-ul a devenit o sursa de venit, a crescut in volum si complexitate, se va trece la urmatorul nivel, adica se vor reduce actiunile diletante si se va apela la serviciile unui specialist SEO.
Asadar, asa cum in viata exista anumite chei ale succesului, si in viata site-urilor, exista o cheie a succesului, categoric acesta este SEO, optimizarea extrem de necesara, care in viata site-urilor se refera la cresterea lor, mentinerea lor in top, obtinerea de clienti, permanenta monitorizare a cuvintelor cheie, adaugarea altor cuvinte cheie, toate dupa reguli stricte impuse de motoarele de cautare, pentru o concurenta loiala in acest domeniu.