Google raporteaza ca 40% dintre utilizatorii de dispozitive mobile au apelat la site-ul unui concurent dupa o experienta mai putin buna online.
Utilizatorii nu au grija numai de mobil – ar putea sa plece de pe site-ul dvs. din cauza designului inadecvat, al partii front-end (fetei site-ului). Ai nevoie de seo profesional? Intra pe www.danbradu.com !
Design-ul front-end este partea din fata a site-ului pe care il vedeti si cu care interactionati. Este navigatia, paginile, imaginile … tot ceea ce vedeti sau elementele pe care faceti clic.
Designul rau da afacerii dvs. o reputatie proasta si alunga traficul. Acest articol va explica exact modul in care dezvoltarea front-end afecteaza afacerea dvs. Continuati sa cititi pentru a afla cum sa creati un site pe care il vor iubi clientii dvs.!
Gasirea site-ului dvs.
Inainte ca vizitatorii sa poata achizitiona ceva de la dvs., trebuie sa va gaseasca. Designul rau va va lasa in partea de jos a rezultatelor cautarii online. Design-ul web adecvat pe partea frontala, cu toate acestea, va atrage un clasament SEO bun. Google trimite crawlere automate pentru a scana site-ul dvs. si pentru a-l analiza SEO.
Proiectati un site pe care Google sa-l placa, cu navigare usoara si cuvinte cheie raspândite in mai multe adrese URL. Din moment ce atât de multi oameni navigheaza online cu un dispozitiv mobil, Google a acordat prioritate optimizarii mobile.
Designul dvs. trebuie sa fie receptiv. Aceasta inseamna ca se adapteaza la orice dimensiune a ecranului pentru o utilizare optima. Pastrarea in minte a publicului mobil va atrage ratinguri mai bune, astfel incât clientii potentiali va pot gasi in fata concurentilor.
Front-end Design reprezentarea – brand-ului.
Partea din fata a site-ului dvs. reprezinta compania dvs. si marca dvs. In cazul in care este greu de inteles si neplacuta, utilizatorii au mai putine sanse sa aiba incredere in afacerea dvs. Imaginati-va ca alegeti intre doua magazine, in persoana. Unul este dezordonat si putin murdar, in timp ce celalalt este lustruit si elegant.
O sa alegi ce-a de-a doua varianta, nu? Este la fel si online. Daca site-ul dvs. este o pagina singura, prost proiectata, nu conteaza cât de bun este produsul dvs. Clientii nu va vor alege daca nu au incredere in dvs.
Asigurati-va ca tineti cont si de marca. Designul dvs. ar trebui sa reflecte tonul pentru afacerea dvs. Ar trebui sa aiba un aspect curat, profesional, cu un design simplu si o schema de culoare potrivita.
Cresteti implicarea clientilor.
Un design confuz fata-verso face dificil pentru utilizatorii dvs. sa gaseasca ceea ce au nevoie. Dupa un minut sau doua de frustrare, vor pleca intr-un alt loc. Organizati-va site-ul intr-un mod care clientii dvs. pot gasi usor ceea ce au nevoie. Nu ar trebui sa faca clic de mai mult de trei ori pentru a obtine ceea ce au nevoie.
Urmariti alte tendinte si structuri de design web, astfel incât acestea sa fie familiarizate cu unde sa gaseasca anumite elemente. De exemplu, puneti informatiile de contact sub o fila numita “Contact”. Lasati modalitati usoare de implicare a acestora, cum ar fi facând clare conturile de social media si comentând caracteristicile.