Ce este si ce face un copywriter?

Ce este si ce face un copywriter?

0 Shares
0
0
0

Ce este si ce face un copywriter?Acum, termenul de copywriter creativ se refera la aceeasi profesie (la urma urmei, este scris pentru a vinde), dar un copywriter al acestui stil se dezvolta diferit. De obicei, ei lucreaza in agentii de publicitate si comunicare si sunt dedicati nu numai scrierii de texte, ci si gandirii la idei pentru a vinde un produs sau serviciu.

Adica creeaza conceptul de, de exemplu, o reclama, care va contine apoi partea sa de text (realizata de acelasi copywriter creativ) si partea sa vizuala, realizata de un designer grafic sau de un director artistic.

Sa recapitulam:

  • copie este un text sau o piesa scrisa, care poate fi pe o retea sociala, un site web, o reclama etc.
  • Un copywriter sau o copie creativaeste responsabila pentru gandirea ideilor de a vinde un produs sau serviciu si de a le executa la nivel scris.

Si, in cele din urma, un copywriter este responsabil pentru scrierea de texte convingatoare pentru a incuraja vanzarile unei afaceri.

Acum, ce inseamna sa “scrii sa vinzi”?

Fiecare afacere trebuie sa vanda. Acesta este un fapt si, oricat de mult ne place ceea ce facem sau avem un scop sau pentru ceea ce este foarte puternic, avem nevoie de bani pentru a supravietui.

Copywriterul este responsabil pentru scrierea textelor afacerii, astfel incat acestea sa reprezinte vocea brandului, sa se conecteze cu publicul sau publicul tinta si sa transmita un mesaj, in cele din urma, sa vanda.

Ce resurse foloseste un copywriter pentru a scrie texte care vand?

Un copywriter este hranit si sustinut de nenumarate tehnici care intaresc persuasiunea textului, adica capacitatea pe care o are de a incuraja si de a invita cititorul sa efectueze o anumita actiune. Vezi mai multe aici despre Ce face un copywriter?

Pentru a ajunge la vanzarea in sine, pentru a determina o persoana sa cumpere un produs sau un serviciu, exista o cale de conversie pe care va trebui sa o parcurgeti pana cand veti avea increderea si dorinta necesare pentru a cumpara.

Si, in timp ce scopul “final” este de a vinde, nu fiecare text un copywriter scrie trebuie sa fie direct legate de “vanzare”, cu apeluri la actiune cum ar fi “cumpara aici”.

Elemente de copywriting

Copywriterul, in functie de obiectivul textului specific, poate fi hranit de elemente precum:

Resurse psihologice: aceste elemente sunt “declansatori mentali”, instrumente de persuasiune care actioneaza in psihologia potentialului client. Atentie ca acest lucru nu este folosit pentru a manipula, ci pentru a ajuta persoana sa termine cu decizia de a cumpara. Daca cititorul respectiv se afla pe site-ul dvs., pe pagina de destinatie sau apare anuntul, acest lucru se datoreaza faptului ca este interesat de ceea ce oferiti. In acest fel, puteti decide mai rapid cu privire la ceea ce doriti, doriti sau aveti nevoie.

Structuri: in lumea copywriting-ului exista anumite formule sau structuri care indica care este cel mai strategic si eficient mod de a comanda informatiile si continutul pe care potentialul client le va citi, fie intr-o postare pe retelele sociale, fie pe o pagina de vanzari.

0 Shares