Una dintre metodele de a evita competitia este de a avea preturi si oferte atractive si avantajoase pentru clienti. Actul de stabilire a preturilor, pe langa faptul ca influenteaza alegerea clientilor in fata diferitelor optiuni de pe piata, poate schimba drastic si directia afacerii tale.
Vrei sa stii cum sa-ti gestionezi finantele facand o manichiura sau pedichiura? Cu metoda listei de preturi, crearea de oferte de valoare pentru munca ta este mai strategica si mai precisa.
Pentru aceasta, este necesar sa stii care sunt conditiile care duc la luarea deciziilor inainte de a stabili preturi si de a-ti taxa clientii. Citeste cu atentie acest articol pentru a invata cum sa-ti configurezi lista de preturi.
De ce sa realizezi o lista de preturi?
Lista de preturi iti permite sa fi mai organizat si sa-ti creezi un plan strategic. Cu mult inainte de a lansa preturile, ai nevoie de timp pentru a cerceta valorile si serviciile concurentei tale. In acest fel, aveti o referinta a ceea ce se potriveste cel mai bine modelului dvs. de lucru.
Studiindu-ti concurenta, faci si o analiza mai detaliata a ofertelor tale si a situatiilor in care esuezi. Gandeste-te ce tehnici sau servicii de unghii oferi si care sunt la mare cautare de catre publicul tau.
Cu notiunea acestei preferinte, poti folosi produse calitative pentru a-ti atrage clientii, precum un gel Macks Blush Pink Builder pentru constructie.
Cum se creeaza un tabel de pret?
Configurarea primei liste de preturi presupune sa acorzi prioritate unor detalii. Gandeste-te din nou la toate serviciile pe care le ofera munca ta si care sunt cele mai cautate de publicul tau. Cu toate acestea, evita sa incluzi servicii si pachete cu promotii exclusive, deoarece clientii tai ar trebui sa le vada cu o perspectiva diferita. Fa-i sa perceapa in mod unic celelalte servicii pana cand sunt convinsi sa plateasca mai mult pentru ele.
Daca ai probleme cu stocul in exces, creeaza pachete promotionale si include cadouri in oferta.
Cum sa fii asertiv in publicul tinta?
Afacerea ta satisface nevoile clientilor tai? Pentru a raspunde la aceasta intrebare este necesar sa stii daca munca ta de manichiura sau pedichiura este asertiva. Trebuie sa ti cont de locul in care deservesti clientii si cat de mult sunt dispusi sa plateasca pentru a ajusta valorile din tabelul tau.
Ar trebui sa-ti studiezi publicul tinta, luand in considerare locul in care locuieste si puterea lor de cumparare. Astfel, ofertele tale de servicii de unghii si pedichiura se vor baza pe profilul clientilor tai si cu siguranta le vor satisface cerintele.
Un lucru este cert: Piata frumusetii este foarte competitiva, dar totusi, mentinerea preturilor scazute nu garanteaza ca afacerea ta va fi preferata de public.
Cum sa cresti profitul cu lista de preturi?
Tabelul tau poate fi un instrument foarte util pentru a disemina informatii care completeaza serviciile pe care le oferi. Taxarea pentru ele poate insemna mai mult de jumatate din profiturile tale. Iata cateva exemple de proceduri pe care le poti include:
- Vanzare de produse de tratament;
- Tratamente intense de unghii;
- Aplicarea unghiilor false;
- Constructii cu gel;
- Pictura pe unghii;
- Modele complicate;
Oricine este specializat in pictura unghiilor este in avantaj pe piata si poate taxa mai mult pentru aceasta munca. A te gandi la preturi inseamna a-ti evalua capacitatea profesionala si a fi in continuare in concordanta cu piata actuala in care te afli. Folositi sfaturile noastre pentru a face oferte grozave, atat pentru client, cat si pentru tine insuti!