Share Button

SSL si optimizarea titlurilor pentru SEOCu SSL sau fara SSL.

Incepand cu anul 2014, Google a anuntat ca vor da un ranking (desi minor) in plus site-urilor de tip HTTPS/SSL si din aceasta cauza, foarte multe site-uri au inceput deja sa faca schimbarea spre SSL.

Ar putea fi o idee buna si pentru tine, sa faci acest lucru cu site-ul tau. Cel mai bun SEO, numai pe DanBradu.com!

Optimizarea titlurilor pentru SEO.

Titlul si continutul title-tag-ului paginii tale (<title> tag) este unul dintre factorii cei mai importanti pentru ranking in rezultatele la cautare.

Nu numai ca acesta va fi titlul in sine al paginii sau al ferestrei de browser, dar acesta va constitui si prima linie pe care utilizatorii o vor putea vedea in rezultatele din search engine, linie urmata de cate URL si snippet.

Pe multe bloguri, titlul pentru postarile pe blog sunt inca “Blog Title>>Blog Archive>>Keyword rich post title” sau “Blog title>>Keyword rich post title”. Pentru ca blogul tau pe platforma WordPress sa poata obtine traficul pe care il merita, aceste forme ar trebui luate in considerare ca o “second option”, ca o a doua optiune posibila, din 2 motive:

•    Motoarele de cautare acorda o importanta deosebita primelor cuvinte, in concluzie daca cuvintele tale cheie sunt in apropierea titlului, cu siguranta vei avea un ranking bun.
•    Rezultatele la cautare ale utilizatorilor afiseaza primele cuvinte intotdeauna. Daca cuvintele tale cheie sunt la inceputul listing-ului, probabil ca pagina ta va fi una dintre primele pe care se va executa click.

Asta inseamna ca titlul ideal pentru acea pagina a plugin-ului pe WordPress.org ar trebui sa fie “Wordpress Seo by Yoast>Wordpress Plugins>Wordpress” in loc de ce este acum.
Controlarea titlurilor cu Yoast Seo Plugin.

Iti poti controla titlurile SEO cu pluginul tau Yoast. Exista 2 parti ale acestui plugin ce pot executa acest control. In primul rand, imediat ce ai instalat si ai activat plugin-ul, vei primi o sectiune dedicata SEO in panel-ul de admin.

Navigheaza in meniul SEO->Titles & Metas si vei vedea cateva tab-uri pentru diferite tipuri de pagini, din website-ul tau. Pentru fiecare tip de post poti seta un asa numit “title template” (precum si template-uri de meta description).

Exista o gama de variabile pe care le poti folosi in titluri si meta description, toate sunt listate si explicate in tab-ul “help” in partea din dreapta-sus a paginii. Asigura-te ca ai verificat daca un anumit template functioneaza si de exemplu, nu ai primit doar un duplicat de titlu al site-ului.
Daca acesta este cazul, probabil ca va trebui sa activezi checkmark-ul “force rewrite” de pe aceeasi pagina.

Exista si alte optiuni “cool”, de exempu poti folosi: %%cf_<custom field name>%% pentru un camp customizat, cunoscut si ca “post meta value” sau user meta value. In anumite cazuri particulare, se poate seta rolul unui user intr-o anumita companie, de exemplu.

Pentru titluri, urmatoarele aspecte sunt foarte importante:
•    Acestea ar trebui sa contina numele brand-ului tau, preferabil la sfarsit, in asa fel incat utilizatorii sa te recunoasca la cautarile consecutive.
•    Titlurile ar trebui sa contina cuvantul cheie considerat a fi cel mai important de tine.
•    Restul titlului ar trebui sa atraga clientii, pentru ca acestia sa fie tentati sa dea click.

Be Sociable, Share!
There are no comments.

Leave a Reply