Share Button

Sfaturi pentru patronii de magazineDupa revolutie toti romanii cu mai multi bani au devenit patroni de magazine. Cu timpul s-au mai inchis si au ramas doar cei care stiu ce inseamna cu adevarat sa ai o afacere.

In primul rand cand vorbim despre magazine ne referim la rafturi. Trebuie sa tinem cont de modul in care sunt dispuse produsele pe rafturi dar si de modul in care marfa sta pe rafturi in depozite.

O prima si o foarte importanta regula este ca magazinele sa fie aprovizionate foarte bine. Suntem convinsi ca nu exista nicio persoana careia sa ii placa sa intre intr-un magazin pentru a se aproviziona si sa vada rafturile goale.

In cazul in care aveti o casa imensa si ati cheltuit toti banii pe care trebuia sa ii investiti in aprovizionare, va recomandam sa vindeti afacerea sau sa inchideti efectiv firma si sa va angajati undeva.

In cazul in care faceti in mod regulat aprovizionarea si vindeti in general produse alimentare este recomandat sa aveti grija ca in magazin sa fie tot timpul produse cat mai proaspete.

Daca mergeti la marfa si o comandati cumparati produse nealimentare doar pentru doua saptamani sau maxim o luna iar produsele alimentare numai pentru o saptamana. Este mult mai sigur asa si in plus clientii vor aprecia faptul ca au mereu produse proaspete.

Curatenia este un alt aspect la fel de important. in general oamenii sunt foarte atrasi de locurile sclipitoare, in special de curatenie. Va mai aduceti aminte cum era in momentul in care ati deschis magazinul? Cand totul era perfect curat?

Cand ati facut ultima oara curatenie generala in magazin? Prin curatenie generala intelegem sa scoateti si marfa din depozit, sa verificati produsele expirate, sa stergeti praful, sa distrugeti cuiburile de soricei, sa stergeti si sa aspirati dupa frigider, dupa mobilierul mare, sa spalati pe jos si peste tot.

In cazul ca va este greu apelati la firme specializate pentru curatenie si aveti gria sa fiti prezenti atunci cand se desfasoara toate aceste operatiuni.

Nu uitati sa va puneti programul pe usa chiar si atunci cand magazinul functioneaza non-stop.

Vanzatoarele sunt cele care vor prezenta afacerea voastra clientilor si daca ele fac totul bine, este posibil sa va ajute sa supravietuiti fara sa mai repsectati si alte reguli. Pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa fiti consitenti ca nu trebuie sa faceti deloc rabat de la calitate.

Va trebuie una sau mai multe vanzatoare bune. Va recomandam sa incercati sa o motivati acordand bonusuri sub forma de produse sau de bani, tinand cont de volumul de vanzari pe care il face.

Asta ar trebui sa se intample pe langa salariul fix pe care il stabiliti la angajare. Este mult mai bine sa platiti ceva mai mult si sa va asigurati ca va ajuta sa aveti o afacere de succes.

Nu uitati ca banii vin in functie de comportamentul vanzatoarelor fata de clientii din magazin. Fata de la tejghea va trebui sa cunoasca toate produsele, sa prezinte marfa cu eleganta si intr-un mod atractiv si sa stie sa va atraga clietii.

Be Sociable, Share!
There are no comments.

Leave a Reply