Cum facem design-ul unui website pentru o audienta tinta?

Cum facem design-ul unui website pentru o audienta tinta?

0 Shares
0
0
0

Cum facem design-ul unui website pentru o audienta tinta?Toata lumea poate fi un potential client, dar exista o audienta corecta care se deosebeste. Publicul respectiv este cel mai probabil sa fie influentat de produsele sau serviciile promovate de site-ul dvs. web. Concentrati-va pe atragerea publicului potrivit. Daca esti interesat de tutoriale webdesign pentru incepatori, acceseaza Howdodesign.com.

Totul despre site, inclusiv publicitatea periodica sau promotiile, designul produsului si aspectul general, sunt pentru un grup tinta de oameni. Un site web pentru motociclete poate viza adulti cu varsta peste 20-45 ani, castigand 50.000 $ si mai mult pe an. Acesta este un grup considerat “tinta” pentru acel website.

Barierele la “sign up” sunt contraproductive.

Daca credeti ca potentialii clienti sunt impresionati de necesitatea de a oferi un profil financiar si personal complet, pentru a fi utilizatori inregistrati ai site-ului dvs., atunci va inselati. Clientii platiti prefera sa ofere cat mai putine informatii posibil pana cand au avut timp sa-si cerceteze produsele si serviciile.

Cele mai multe bariere pe care le ridici pentru ca acestia sa se inscrie pe site, nu ii vor face decat sa caute in alta parte. Exista dovezi care arata ca, cu cat in formularele de inscriere sunt mai putine campuri, cu atat este mai probabil ca oamenii sa se inscrie. De ce nu ar fi usor?

Daca oferiti o incercare gratuita, clientii au mai multe sanse sa accepte aceasta promotie daca nu trebuie sa va dea cartea de credit. Daca serviciul este bazat pe web sau produsul poate fi descarcat, atunci nici macar nu aveti nevoie de adresa acestora.

Aveti nevoie de informatiile necesare pentru a furniza un produs sau un serviciu, dar nu trebuie sa cereti mai mult decat este necesar si chiar ar trebui sa va documentati cum sa faceti formularul cat mai scurt. Incercati intai o inscriere pentru dvs. si ajustati propriile formulare de inscriere, pentru a fi cat mai simple de utilizat.

Simplificati-le cu elementele esentiale si daca unele informatii pot astepta pana la o data ulterioara, nu le includeti in inscrierea initiala. Monitorizati pentru a vedea daca observati cresterea traficului pe pagina dvs. de inscriere.

Angajamentul de marketing si investitiile.

Inainte de inscriere vine marketingul. Marketingul spune clientului potential despre detaliile produsului sau serviciului tau. El raspunde la intrebari importante; Ce este? Ce face? De ce il vrei? Etc.

Faceti aceste informatii clar disponibile. Nu obligati clientii sa caute prea mult prin site-ul dvs. web pentru a gasi detaliile. Puneti-le chiar acolo, pentru a gasi si intelege usor textul si grafica. Includeti costul real impreuna cu alte date importante (garantii de exemplu). Oamenii sunt mai susceptibili sa se inscrie daca sunt lamuriti repede despre ceea ce vinzi si termenii in care se opereaza.

Eliminati barierele de cumparare.

A existat o perioada in care procesul de vanzare era separat de aplicatie. Nu mai este valabil. Cele doua sunt acelasi lucru acum si aplicatia trebuie sa se vanda la fel de bine. Conversia trebuie sa fie proiectata in fiecare aplicatie, cu posibilitatea de a solicita si de a finaliza vanzarea oricand in timpul procesului gratuit. Bonusul il reprezinta buclele de expansiune interne si externe, care ajung la retele sociale, colegi, distribuitori, parteneri comerciali; pe scurt, intreaga sfera de influenta in care aplicatia se poate vinde.

0 Shares