Content marketing – cel mai important tip de marketing din ziua de astazi

Content marketing – cel mai important tip de marketing din ziua de astazi

0 Shares
0
0
0

Content marketing – cel mai important tip de marketing din ziua de astazi
Probabil ati auzit ca marketingul de continut este forma de marketing a viitorului. Dar stii de ce? Desi este adevarat ca marketingul de continut este eficient pentru aproape fiecare companie si industrie de pe glob, multi marketeri nu inteleg de ce. Vrei optimizare seo articole pe site-ul tau? Intra pe Smartseopack.com.

1. In momentul de fata, peste 200 de milioane de persoane folosesc programe care blocheaza anunturile (ad-blocker).

Anunturile platite au fost pe val in marketingul online. Astazi insa, consumatorii sunt din ce in ce mai priceputi sa renunte la publicitatea pe care ar prefera sa nu o vada. In August 2015, aproximativ 200 de milioane de oameni din intreaga lume au instalat software de blocare a anunturilor.

Desi este o veste buna pentru consumatori, este o veste teribila pentru comerciantii care se bazeaza foarte mult pe anunturile platite pentru a raspandi mesajul marcii lor sau mesaje despre produsele lor. Din fericire, exista o cale de a continua eforturile de marketing fara a fi blocate de oamenii pe care incercati sa ii atrageti. Secretul este un continut bun. In plus fata de faptul ca nu este impermeabil la software-ul de blocare a anunturilor, continutul bun este ceva pe care consumatorii doresc sa-l acceseze, ceea ce il face mai eficient si mai binevenit la nivel fundamental.

2. Liderii de marketing ai continutului experimenteaza de 7,8 ori mai mult trafic de site decat cei care nu sunt lideri pe acest palier.

In timp ce continutul de inalta calitate este dificil de identificat, merita cautat in cele din urma. Potrivit lui Neil Patel, oamenii care reusesc sa devina lideri in lumea marketingului de continut – oameni care realizeaza continut convingator si valoros, care ajunge in centrul atentiei cititorilor – au o crestere drastica a site-ului, in comparatie cu concurentii lor.

Ia jurnalul motorului de cautare, de exemplu. Continutul de pe acest site este intotdeauna de inalta calitate si, ca rezultat, castiga peste 1 milion de vizitatori unici in fiecare luna. Acest lucru nu este un accident: Oamenii doresc un material valoros, informativ si Jurnalul motorului de cautare stie cum sa-l creeze.

3. Continutul produce rebrandingul marcii, ceea ce sporeste angajamentul.
Conform unui sondaj IBM Digital Experience Survey 2015, 56% dintre specialistii in marketing considera ca numai continutul personalizat promoveaza rate mai mari de angajament al clientului. Deoarece continutul personalizat ii ajuta pe consumatori sa-si aminteasca o marca, ii incurajeaza pe acestia sa se angajeze mai mult si mai personal cu brandul in cauza, introducand astfel o bucla de feedback pozitiv care este benefica atat pentru client, cat si pentru companie.

4. Timpul mediu pe care oamenii il petrec citind articole, este de 37 de secunde.

In timp ce continutul cu continut redus este foarte apreciat, consumatorii citesc, de fapt, articolele de pe piata. Potrivit unui post NewsCred Insights, comerciantii care produc continut de inalta calitate si relevant, se bucura de audiente care petrec mult timp pe site-urile lor. De-a lungul timpului, acest angajament contribuie la obtinerea unor niveluri mai ridicate de recunoastere a marcii, ceea ce sporeste vanzarile si incurajeaza angajamentul permanent.

0 Shares